Aktiviti hujung minggu iQy...

Hari sabtu lepas, kita tak ke mana-mana pun, biasalah sebab hari sabtu merupakan hari papa & mama kemas rumah. Kita just sempat jalan2 di Kelab Darul Ehsan aje, sambil tu berhenti dan bagi monyet makan di tepi jalan.








Hari Ahad pula, kita pergi ke Lake Garden. Ni mmg tempat favourite kita semua. Papa bawa favourite ball iQy dan kita main sama2 di atas padang. RifQy punya lah excited berlari sana sini, sampai papa pun tak larat nak kejar. RifQy memang seronok sangat masa tu! Papa & mama seronok sangat bila tengok iQy sihat, seronok dan aktif. Sambil bermain, mulut tak berhenti mengomel. Sampai berpeluh anak papa main, tapi peluh lagi papa yg sentiasa kena kejar iQy.


Next time maby kita pergi tasik Titiwangsa pula. Papa tak berapa suka pergi tasik Titiwangsa di sebabkan susah nak cari tempat parking, maby kita kena pergi awal sikit next time. Somemore papa & mama dah janji nak bawa iQy naik Eye On Malaysia. Benda ni akan ada di sana sehingga akhir tahun ni aje. So, ada lebih kurang sebulan setengah ajer lagi.


-papa-

0 comments: